viernes, 3 de junio de 2011

Un portabebé

Ja feia temps que em rondava pel cap fer un portabebés amb anelles d'uns "lonyis" que ens van regalar a Birmania. Aquestes teles tenen un valor sentimental afegit i he considerat que ara era el moment per a transformar-les.
Primer he hagut d'adaptar la tela al tamany requerit, afegint un poc d'un lloc, llevant d'un altre.
Després ho he embastat tot i ja està a punt per passar per màquina...





Així és com ha quedat després de fer un "copi-pega" per adaptar-ho al tamany, uns 0'67x2 m. Una vegada passe per màquina em queda seguir els passos de Klara, per posar les anelles.



Què vos pareix??

3 comentarios:

PatchRous dijo...

Pensava que el que vaig escriure ahir s'havia publicat bé però ho torne a escriure ^^
M'encanta la tela, jo també estic fent una per a que la meua cunyà duga al meu nebodet damunt ^^ sols hem fa por no fer-la bé ajajaja. Però i la satisfació de fer cosetes i vore que funcionen, eh! Ánim que segur que et queda perfecta.
Per cert, on has aconseguit les anelles, perque jo al final tinc unes però les volia com les teues.

Maria dijo...

Les vaig comprar a Minky Delight quan vaig comprar les teles per fer les mantes igual si poses al google anillas portabebé ix alguna Tenda espanyola. No ho sé. ;) ja estic impacient x vore el teu. B7s Rous!!

Maria dijo...

Rous he vist q en aquesta pàgina en venen
http://www.instintomaternal.com/es/contenido/?iddoc=721

Publicar un comentario